06 April 2007

Saya Suka Menjadi Sebuah Spammer

Saya Suka Menjadi Sebuah SpammerSaya Suka Menjadi Sebuah SpammerSaya Suka Menjadi Sebuah SpammerSaya Suka Menjadi Sebuah SpammerSaya Suka Menjadi Sebuah SpammerSaya Suka Menjadi Sebuah SpammerSaya Suka Menjadi Sebuah SpammerSaya Suka Menjadi Sebuah SpammerSaya Suka Menjadi Sebuah SpammerSaya Suka Menjadi Sebuah SpammerSaya Suka Menjadi Sebuah SpammerSaya Suka Menjadi Sebuah SpammerSaya Suka Menjadi Sebuah SpammerSaya Suka Menjadi Sebuah SpammerSaya Suka Menjadi Sebuah SpammerSaya Suka Menjadi Sebuah SpammerSaya Suka Menjadi Sebuah SpammerSaya Suka Menjadi Sebuah SpammerSaya Suka Menjadi Sebuah SpammerSaya Suka Menjadi Sebuah SpammerSaya Suka Menjadi Sebuah SpammerSaya Suka Menjadi Sebuah SpammerSaya Suka Menjadi Sebuah SpammerSaya Suka Menjadi Sebuah SpammerSaya Suka Menjadi Sebuah SpammerSaya Suka Menjadi Sebuah SpammerSaya Suka Menjadi Sebuah SpammerSaya Suka Menjadi Sebuah SpammerSaya Suka Menjadi Sebuah SpammerSaya Suka Menjadi Sebuah SpammerSaya Suka Menjadi Sebuah SpammerSaya Suka Menjadi Sebuah SpammerSaya Suka Menjadi Sebuah Spammer

Adakah saya waras?

5 comments:

mfrstudio said...

inilah 'puisi' yg paling mantap pernah aku baca...

FAIZAL MALAYSIAN USANA said...

assalamualikum..cik muhd fakhrul..apa yang saya bawa kepada anda semua bukan khayalan semata2..saya sebagai orang isalam yang beriman kepada Allah SWT telah mengkaji dengn details tentang MLM...adakah cik telah mengkaji secara teliti sebelum memberi komen anda???ini tidak boleh cik dan Islam juga amat marah dengan tindakan anada..ok untuk apa maklumat tentang MLm,anda boleh terus hubungi saya di talia +6013-2227306 ataupun pejariping@gmail.com

FAIZAL MALAYSIAN USANA said...

saya malas nak tulis di dalam blog, kalo boleh kita jumpa sahaja wahai biar putih tulang!! ni no phone saya +013-2227306...untuk pengetahuan awak, saya jalankan perniagaan ni dengan DR Radzi ,,ahli comitee halal malaysia..so, tidak diragui lagi tentang halal haram...

Thani Mardiana said...

Salam, awak ni siapa?hehehe!!

Lun said...

terkesima!!

Followers

 

Biar Putih Tulang Copyright © 2009 Baby Shop is Designed by Ipietoon Sponsored by Emocutez